Văn Học

Cộng tác viên
Xu
0
REVIEW 3

I. Objectivess

By the end of the lesson, students will be able to have chance to review all the knowledge they have learnt from lesson 11 to 15.

II. Language focus

- Phonics: review.

- Vocabulary: review.

- Structures: review.

III. Resources: textbook, audio, speaker, laptop

IV.Teaching procedure:



Steps/Activities
Work
arrangement
1. Warm up:
- Have ss to play game “ Chinese whisper”.
2. New lesson:
A. Phonics.

- Have ss to retell the sounds of these letters.
- Play the Cd and have ss repeat.
- Have ss practice pronouncing in pairs.
- call on some ss to read.
- Other ss give Comments.
B. Vocabulary.
- Have ss review the words they have learnt from Unit 11 to 15.
- Have ss repeat in chorus and individually.
- Have ss practicing saying these words in pairs.
- Call on some ss to read aloud.
- Have ss repeat in chorus.
C. Sentence patterns.
- Have ss review all the sentence patterns they have learnt.
- Have ss say the usage and meaning of those sentence patterns.
- Have ss make conversations using these patterns.
- Have ss do pairwork.
- Call on some pairs to perform in front of the class.
- Have ss repeat all the sentences they’ve made.
3. Homelink.
- Have ss to make more sentences using the sentence patterns they’ve revise.

T – WC


Whole class
Individual
Pairs/Groups




Whole class
Individual
Pairs/Groups



Whole class
Individual
Pairs/Groups



T – WC​
Nguồn: Tổng hợp
 

Đính kèm

  • Giáo án môn Tiếng anh lớp 5 _ Tuần 26.docx
    33.3 KB · Lượt xem: 3

Định hướng - GAC

Diễn đàn GAC - Giáo Án Chuẩn, nơi các Giáo viên, Phhs có thể tìm kiếm và chia sẻ những tài liệu giáo dục, những câu chuyện nghề nghiệp. Và cùng nhau thảo luận các chủ đề nuôi dạy con trẻ, chăm sóc sức khỏe, kinh doanh, du lịch, cuộc sống, tình yêu, hạnh phúc gia đình,...
Shoutbox
Hãy đăng nhập để bắt đầu trò chuyện
  1. No shouts have been posted yet.
Nơi bạn có thể chia sẻ, hỏi đáp nhanh với tất cả mọi người

Đang có mặt

Không có thành viên trực tuyến.
Top